Deskundige boekhouder uit Alphen aan den Rijn ingeschakeld

Onlangs hebben mijn zakelijke partner en ik een hele goede professionele boekhouder Alphen aan de Rijn ingeschakeld voor onze zakelijke administratie. Wij hebben sinds een paar jaar een bedrijf met een paar winkels. Toen wij begonnen met ons bedrijf hadden wij maar één winkel. Dit was prima met ons tweeën te runnen en de financiële administratie konden wij goed zelf bijhouden. Maar de zaken gaan heel erg goed en nu hebben wij al een paar nieuwe winkels erbij genomen. Dit betekend ook dat er personeel is aangenomen. Dit personeel moesten wij natuurlijk ook loon uitbetalen, maar van loonadministratie hadden wij totaal geen verstand. Daar hadden wij echt een administratiekantoor voor nodig.

De lonen worden op tijd uitbetaald

Een zakelijke kennis van ons ,had ons de tip gegeven van een goed administratiekantoor waar hij ook zijn zakelijke administratie liet doen. Telefonisch hebben wij contact opgenomen met één van de medewerkers van dit kantoor. Omdat wij  wel graag wilde weten met wie wij te maken zouden krijgen, hebben wij een gesprek ingepland met deze medewerker. Het gaat toch om persoonlijke gegevens die jij uit handen geeft. Het gesprek verliep goed en wij zijn de samenwerking met deze boekhouder uit Alphen aan den Rijn aangegaan. Onze financiële zaken zijn nu helemaal op orde en ons personeel krijgt keurig de lonen op tijd uitbetaald.