Als je meer omzet wil draaien als bedrijf dan moet je zorgen dat klanten zich aan jouw bedrijf binden. Om klanten te binden, heb je inzicht nodig in hun gedrag. Dit kan door gegevens te verzamelen en het gedrag te analyseren om hier vervolgens op in te spelen. Bij dbf helpen ze jou met het opzetten van een loyaliteitsprogramma om zo data van gebruikers te verzamelen, te structureren en te combineren. Op die manier krijg je inzicht in het gedrag, speel je hierop in en zullen meer klanten zich aan jouw bedrijf binden. Dit resulteert uiteindelijk in meer omzet.
Het programma
Met het loyaliteitsprogramma kan je gerichte acties aanbieden aan leden en vervolgens gegevens van het pasgebruik verzamelen. De klant of het lid logt in op het loyaliteitsprogramma en kies een aanbieding of actie. Vervolgens ontvangt hij of zij de code via een e-mail, op hun digitale pas of in een andere omgeving. Daarna kan de pas gescand worden en de code gebruikt worden. De gegevens van de leden staan dus op hun pas en je kan zelf bepalen of de klanten de pas fysiek, digitaal of zowel fysiek als digitaal ontvangen.
In contact komen
Bij dbf verken je samen met het bedrijf de mogelijkheden voor het opzetten van een loyaliteitsprogramma. Vraag een offerte aan om in gesprek te komen met dbf. Deze offerte kan je eenvoudig aanvragen door te bellen, te appen of te mailen, maar ook door het contactformulier op de website in te vullen. Op die manier kom je persoonlijk in contact met een van de experts van dbf en kan je samen kijken bij wat voor loyaliteitsprogramma jouw bedrijf baat heeft en hoe die het beste opgezet kan worden. Vervolgens verzamel je de gegevens en krijg je inzicht in het gedrag van je klanten. Vervolgens kan je manieren bedenken om de klanten aan jouw bedrijf te binden.
Meer berichten
Waarom plooien mijn stickervellen?
Waarom Heeft Noppenschuim Die Geur?
Optimaliseer je online aanwezigheid met de beste SEO in Nijmegen