Voor iedere onderneming is het een interessante uitdaging van blijvende aard: op welke manier doe je aan reclame en welk budget stel je daarvoor beschikbaar? Het mag duidelijk zijn dat in de afgelopen decennia de wereld wat dat betreft ingrijpend is veranderd. Zo is het zo dat pakweg dertig jaar geleden online adverteren nog helemaal niet bestond, terwijl dit voor vele bedrijven tegenwoordig juist de hoofdmoot is. Toch valt ondanks deze ontwikkeling niet te ontkennen dat reclame maken buiten internet om nog steeds belangrijk – en daarmee aan te raden – is. Offline reclames zorgen in het bijzonder voor het ontwikkelen van een betere naamsbekendheid. Dit is cruciaal om potentiële klanten te werven, die vervolgens hopelijk ooit ook echte klanten worden. Zaak is om deze reclame samen te laten vallen met momenten waar consumenten blij van worden. Nu is het zo dat als mensen ergens blij van worden, dat het wel van een gratis cadeau is. Een artikel gratis weggeven, weliswaar met de naam en/of het logo van je bedrijf erop, doet het dan ook al jaren goed. Om de bedrukking van deze artikelen niet te duur te laten worden kun je zelf een of meerdere transferpersen in huis halen. Zodoende voer je de bedrukkingen zelf uit en hoef je dit niet uit te besteden.
Waarom een mokkenpers in het bijzonder aan te raden is
Je kunt bij het weggeven van cadeautjes aan potentiële klanten voor verschillende artikelen kiezen. Een populair artikel is hierbij al jarenlang een mok. Want hoe je het ook wendt of keert; een mok is gewoon een heel nuttig voorwerp, in die zin een stuk bruikbaarder dan bijvoorbeeld een t-shirt (dat de verkeerde maat kan hebben en dat je normaliter niet buitenshuis draagt) of een pet. Bovendien roept een mok blije gevoelens op, zeker als deze is gevuld met je favoriete drankje.
Meer berichten
Hardware opkoop voor uw oude IT-apparatuur
Alles over CSRD-wetgeving
Loopbaanadvies voor een succesvolle toekomst in elke fase van je carrière