Het belang van een goede SharePoint

Het belang van een goede SharePoint

Als onderneming heb je misschien behoefte aan een plek waar iedere werknemer terecht kan voor informatie, updates en nieuws. Voorheen werd hier een prikbord voor gebruikt, maar tegenwoordig kan dit net zo gemakkelijk via een SharePoint. Een SharePoint is een besloten internet platform waar informatie tussen medewerkers kan worden uitgewisseld. Daarmee is het een krachtig communicatietool voor leidinggevenden, maar ook een ideale manier voor werknemers om contacten te leggen en kennis uit te wisselen.

De voordelen

Er zijn vele voordelen verbonden aan het gebruiken van een platform. Zo kun je medewerkers beter betrekken bij wat er gaande is in het bedrijf, op allerlei niveaus. Als je kiest voor een platform zoals Involv (https://www.involv-intranet.com/nl/), dan is het ook zeer gebruikersvriendelijk en gemakkelijk toe te passen op je huidige Office intranet. Iedereen kan er dus gebruik van maken zonder dat ze speciale vaardigheden nodig hebben. Gaat er een medewerker weg, dan kan zijn of haar kennis gemakkelijk via de SharePoint worden gedeeld. En je zal merken dat er aanzienlijk minder noodzaak is om te printen.

Bevorder de samenwerking in jouw bedrijf

Ben je geïnteresseerd in een platform voor de medewerkers in jouw bedrijf? Zoek dan een goed softwarepakket waarmee je dit gemakkelijk kunt realiseren. Zorg ervoor dat het op alle toestellen in je bedrijf bruikbaar is en dat het aansluit met je huidige intranetsoftware. Zo kun jij ook alle medewerkers bij elkaar betrekken en de samenwerking tussen verschillende niveaus aanmoedigen en verbeteren.